21 maj- dags inlägg :-)

Imorgon åker jag till BARCELONA  
Så då kommer det inte bli någon bloggning eftersom jag
inte kan ta med datan för har inte trådlöst.
Så då får det hära bli mitt sista inlägg denna vecka sen hörs
vi igen på torsdag eller fredag om inte senare.
mormor betalade ändå resan så varför inte passa på?

Åker dit med mimmi & mormor.
men nu ska jag kolla några bloggar snabbt sen
vet jag inte direkt vad som kommer att hända kanske
kommer ett till inlägg för idag kanske. men ha det så bra så länge så
hörs vi någongång ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej hej!

Nu är veckans blogg dragen :D Kika in och se om det blev du, annars kan du vara med i denna veckas tävling!

Kramis :D

2011-05-24 @ 14:28:35
URL: http://tinalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0