15 maj- Dagsinlägg :-)

Sovit nästan hela dagen
Det har typ inte hänt något speciellt idag, skulle gå på marknaden med
malin men hon ville inte gå bara för att det hade typ regnat tidigare idag.

Ska väl ta min lördags godis påse och kolla en film
Vet inte än vilken film men jag tror det blir en harry potter eller
en barnfilm. Ge tips? så har jag iaf något att göra idag.
Senare ska jag nog gå ut & sola. men nu ska jag ta fram godiset
sen kolla några bloggar snabbt, sen blir det filmdags.

ha det så bra så länge så hörs vi senare. Puss & kram  ♥


en blomm bild som jag har tagit


Kommentarer
Postat av: Tinalicious

Hejsan!

Nu är veckans blogg dragen! Kika in på bloggen och se om det blev du :D Om inte? Så kan du vara med i denna veckas tävling!

Kramis :D

2011-05-15 @ 16:45:30
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se
Postat av: Linnea [FOTO BLOGG]♥

Fin blogg du har :) vad ska du göra idag då ?

2011-05-15 @ 16:59:53
URL: http://neaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0