14 maj- dag/kvällinlägg :-)

Kom nyss hem från dala marknaden
Jag var först där med malin & jennifer, vi åkte hjulet 2 gånger sen så åkte jag &
malin spindeln typ 4 gånger. Var verkligen karusell galen idag
sen så åkte malin hem så då gick jag & jennifer ner till McDonald's & käkade lite
sen så kom anton&emil så vi var kvar där en stund sen gick vi till marknaden med dom
sen så hade vi en heliumbalong som vi blåste från eller vad man säger så man pratade jätte roligt
lika roligt för varje gång  Sen så åkte jennifer hem så då var jag med anton&emil en stund
sen så skulle dom hem så åkte jag hem så på vägen hem fick man finfina kommentarer från några
som åkte raggebilar & vanliga bilar.
det var en som sa- du bruden, vill du suga min kuk. haha nej sa jag. sen så var det 2 20års killar ungefär som
stannade brevid mig & börja busvissla.
haha, töntar haha & sen var det en bil som tutade på mig, jag var inte beredd så jag hoppade in i busken för jag hoppade till haha. men det var lite vad som har hänt idag. 
oj vilket låångt inlägg! :o men nu ska jag spela twister med lillebror


men emma. Jennifer&jag på bilden ♥


Min fina helium balong :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0