13 maj- nattinlägg :-)

Malin sover hos mig inatt
Så då kommer det nog bli ganska mycket blogginlägg eftersom hon
har sin data
med sig och mamma sa att vi fick spela ganska länge men det är
ju för att jag brukar inte
sova över med vänner så ofta så när man väl får chansen så
ska man ta den

Fredag den 13:onde
Tror ni på att det ska hända något speciellt fredag den 13:onde ?
jag tror direkt inte på något men jag brukar jämt skojja med folk om saker
men nu ska jag äta klart mitt godis sen så ska jag nog kolla film på min bärbara som jag
sitter vid nu eller så ska jag kolla runt lite på saker och ting. men vi hörs snart. puss & kram !♥


haha söt du är malin, & tobbe i bakrunden
spelade nyss olika spel med bröderna, tobbe & malin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0